Zasady przyjmowania zleceń i cennik
1. Klienci posiadający podpisane umowy na stałą obsługę informatyczną firm obsługiwani są w pierwszej kolejności w ramach ustalonych w umowie godzin i zasad obsługi.
2. Zgłoszenia dotyczące obsługi bez podpisanych umów wykonywane są w kolejności przyjęcia zgłoszeń i rozliczane według obowiązującej zasady:
- praca serwisanta liczona jest co godzinę i zaokrąglana w górę,
- nie rozliczamy się z minut co oznacza, że każa rozoczęta interwencja to minimum 1 godzina pracy,
- dojazd do Klienta na terenie Olsztyna kosztuje 50,00 pln netto,
- dojazd do Klienta poza granicami miasta rozliczany jest wg. kilometrów przy założeniu, że 1km to 1,85 pln netto. Liczona jest droga do i od Klienta.
3. Godzina pracy serwisanta kosztuje 220,00 pln netto // w godzinach 8:00 do 16:00 //
4. Godzina pracy serwisanta dla Klientów bez umowy na stałą obsługę informatyczną firm wykonywane z uwagi na awarię "w trybie ekspresowym" - 250,00 pln netto // w godzinach 8:00 - 16:00 //
5. Godzina pracy serwisanta po godzinach pracy firmy od poniedziałku do piątku - 250,00 pln netto + 50% gdy Klient ma umowę na stałą obsługę informatyczną firm, lub + 100% jeśli jej nie ma.
6. Godzina pracy serwisanta w weekendy 500,00 pln netto - zaokrąglane do pełnych godzin.
Cennik usług serwisu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nie obsługujemy Klientów indywidualnych!
Zapraszamy!